Vi ber om følgende data når du kjøper hos Bella Moda:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-post.
Bella Moda bruker utelukkende dine persondata for å kunnebehandle dine ordre og for å sikre best mulig kjøpeopplevelse. I tillegg bruker vi det til relevant kommunikasjon gjennom Google's og Instagram sine markedsføringsløsninger.
All informasjon er fortrolig og behandles etter den gjeldende persondatalovgiving.
Vi benytter kun tredjepartssystemer for å analysere hvordan besøkende på vår nettside handler.
Bella Moda AS samarbeider dessuten med Klarna og Vipps. Disse systemene bruker persondata på vegne av oss, og har ikke anledning til å gi noen informasjon videre.
Den ansvarlige person for persondata hos Bella Moda AS er daglig leder og eier.
Informasjon gitt til Bella Moda AS vil IKKE bli solgt videre til noen tredjepartsaktører, og vi oppbevarer ingen sensitive persondata.
Du har til enhver tid rett til å få innsikt i de data vi har på deg, og også be om at den blir slettet (eller du kan alltid gjøre det selv nederst i nyhetsbrevene fra oss).
Hvis selgeren vil benytte kjøperens personopplysninger til andre formål, for eksempel til å sende kjøperen reklame eller informasjon ut over det som er nødvendig for å få gjennomført avtalen, må selgeren innhente kjøperens samtykke ved avtaleinngåelsen.
Selgeren må gikjøperen informasjon om hva personopplysningene skal brukes til og om hvem som skal bruke personopplysningene.
Kjøperens samtykke må være frivillig og avgis ved en aktiv handling, for eksempel ved avkrysning.
Kjøperen skal enkelt kunne kontakte selgeren, for eksempel pr telefon eller e-post dersom han eller hun har spørsmål om selgerens bruk av personopplysninger eller hvis han eller hun ønsker at selgeren sletter eller endrer personopplysningene.
Cookies
Vår nettbutikk inneholder såkalte cookies. Du kan se deg rundt i Internettbutikken uten cookies, men du kan ikke handle.
Vi bruker cookies for å håndtere innholdet i din handlekurv. Det er en tekstfil som lagres på din datamaskin.
Vi lagrer også informasjon om du har valgt å se kategorisidene med eller uten bilder.
Dersom din webleser eller brannmur er innstilt til å hindre lagring av cookies kan nettsiden slutte å fungere eller du kan få problemer med å gjennomføre et salg.
Konfliktløsning
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet.
Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådetfremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget.
13) Vedtak av Forbrukertvistutvalget er rettskraftig fire uker etter forkynning. Før vedtaket er rettskraftig, kan partene, ved innsendelse av stevning til Forbrukertvistutvalget, bringe vedtaket inn for tingretten.
13) Se lov av 01. mars 2017 Lov om Forbrukerklageutvalget (forbrukerklageloven).